Managerul ºi acþionarul
principal al Vitrinei Advertising este o doamnã energicã, ambiþioasã, perfecþionistã. De un an conduce Asociaþia femeilor de afaceri din Cluj ºi face
parte din Clubul 100 al femeilor de succes, înfiinþat de revista
Capital.dkdkdkd dManagerul
ºi acþionarul principal al Vitrinei Advertising este o doamnã energicã,
ambiþioasã, perfecþionistã. De un an conduce Asociaþia femeilor de
afaceri din Cluj ºi face parte din Clubul 100 al femeilor de succes,
înfiinþat de revista Capital.dkdkdkd dManagerul ºi acþionarul principal al Vitrinei
Advertising este o doamnã energicã, ambiþioasã, perfecþionistã. De un
an conduce Asociaþia femeilor de afaceri din Cluj ºi face parte din
Clubul 100 al femeilor de succes, înfiinþat de revista Capital.dkdkdkd dManagerul ºi acþionarul principal al Vitrinei
Advertising este o doamnã energicã, ambiþioasã, perfecþionistã. De un
an conduce Asociaþia femeilor de afaceri din Cluj ºi face parte din
Clubul 100 al femeilor de succes, înfiinþat de revista Capital.dkdkdkd d
Vitrina
Transilvaniei
Mihaela Rus ºi-a început
cariera în 1984, ca economist stagiar la biroul de organizare a muncii al
Combinatului Minier. Primul ei salariu a fost de 2.400 lei. Cel de-al doilea
job, la Tricotaje Someºul, i-a dat posibilitatea sã se implice mai mult în
domeniul care o atrage: marketingul. În 1992 a fost înfiinþatã agenþia de
publicitate Vitrina, de al cãrei nume este strâns legatã cariera doamnei Rus.
Firma este printre primele înfiinþate în þarã în acest domeniu, fiind astãzi cea
mai cunoscutã din Transilvania. Dupã ce
timp de doi ani a fost director de vânzãri, în 1994 a devenit preºedintele
consiliului de administraþie ºi director general la Vitrina. În prezent, ea
deþine 99% din acþiunile firmei.
Activitatea
Vitrina
„Dacã în viaþã
reuºeºti sã faci ceea ce-þi place ºi
o faci cu pasiune, atunci succesul
nu se lasã aºteptat. Reþeta
succesului meu este pasiune ºi
profesionalism”.
Mihaela Rus, manager ºi acþionar
majoritar Vitrina Advertising
Agenþia numãrã 40 de angajaþi,
care formeazã o echipã în adevãratul sens al cuvântului. „Sunt oameni pasionaþi
de publicitate. La noi nu se aplicã sistemul piramidal, lucrãm împreunã,” a
adãugat ea. Vitrina se ocupã de toate etapele unei campanii complexe, începând
cu cercetarea, stabilirea strategiei, concept, creaþie ºi terminând cu
promovarea. Prima campanie importantã a fost realizatã în 1993 pentru Dacia
Automobile Piteºti. Dintre cele mai recente, douã sunt cele pe care Mihaela Rus
le considerã de real succes: Gerovital Plant pentru Farmec ºi Edil cu vopseaua
lavabilã a clientului Azur. Dintre firmele care ºi-au creat o imagine prin
Vitrina amintim Farmec, Banca Transilvania, Asigurãri Transilvania, Frisomat ºi
Rombat.
O fire
sociabilã
„Viaþa nu are un orar de muncã
atunci când ai un business. În primii 10 ani nu îmi rãmânea foarte mult timp
liber. Acum ºtiu cum sã mã organizez, iar timpul liber... mi-l petrec!”
Mihaela Rus are mulþi prieteni, iar ceea ce-i place cel mai mult sã facã este sã
se întâlneascã cu ei, cât mai des posibil. Împreunã cu alte 10 familii îºi va
petrece concediul de anul acesta în Turcia: „Nu rãmân în þarã pentru cã nu sunt
sigurã pe vremea bunã.” La o întrebare care viza hobby-urile ei, doamna Rus ne-a
rãspuns cât se poate de sincer: ”Îmi place sã dorm ºi sã mãnânc. ªi când am ceva
mai mult timp, îmi place sã cãlãtoresc.”
„Toþi
purtãm o etichetã”
„Prima impresie este importantã
doar în dragoste. În afaceri este important sã se formeze o bunã comunicare de
duratã,” explicã Mihaela Rus. „Toþi purtãm o etichetã, iar fiecare te percepe
prin ceea ce comunici: este ce spui despre ceea ce faci.” Perfecþionistã din
fire, managerul Vitrina Advertising ºtie cã nu se va mulþumi niciodatã cu ceea
ce a realizat pânã acum ºi va dori sã meargã mai departe. „Sunt ºi antrenorul ºi
sportivul care ridicã ºtacheta, în acelaºi timp”.Viziunea asupra firmei pe care
o conduce este ca aceasta sã devinã una din primele agenþii la nivel naþional,
pe criteriul creativitãþii. Primul pas în acest sens este deja fãcut: anul
acesta, Vitrina va participa prin diferite creaþii la Festivalul de Publicitate
Portoroz din Slovenia. Vitrina s-a implicat ºi în diverse acþiuni sociale: este
partener oficial TIFF, sprijinã campaniile antidrog ºi colaboreazã cu
organizaþia studenþescã AIESEC.
Pasionatã
de publicitate
„Îmi place atât de mult ceea ce
fac încât acum încerc sã o conving pe fiica mea sã se dedice acestui domeniu,”
aratã Mihaela Rus. Alexandra Rus va susþine în aceastã varã examenul de admitere
la Facultatea de Arhitecturã. Ea a luat bacalaureatul cu un onorant 9,93. ªi cum
o firmã de publicitate „aºezatã”, nu-ºi va face niciodatã reclamã, Vitrina
„vorbeºte despre ea prin imaginile pe care le creeazã,” explicã Mihaela Rus.
Deºi agenþia se mândreºte cu o colecþie impresionantã de diplome, totuºi
managerul spune cã adevãrata recunoaºtere e datã de rezultatele campaniilor pe
care le face pentru clienþii ei.
Camelia Prisãcar